Turoperadors i premsa especialitzada en turisme esportiu visiten el Maresme

dilluns 4 octubre 2021

Turoperadors i premsa especialitzada en turisme esportiu visiten el Maresme

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme col·labora en l’organització dels viatges de descoberta del territori per turoperadors i premsa especialitzada en turisme esportiu.

El turisme esportiu està tenint cada vegada més importància al Maresme, un fet que crida l’atenció dels turoperadors i de la premsa especialitzada. És per això que s’han organitzat viatges de descoberta de punts concrets del territori, gestionats per la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme en col·laboració amb el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme i els ajuntaments de Calella, Santa Susanna i Premià de Dalt.

Un d’ells és un viatge de familiarització, més conegut com fam trip, de turoperadors especialitzats en turisme esportiu, una escapada de quatre dies en els que han visitat diferents llocs de Catalunya, entre ells les instal·lacions del Crol Centre de Calella, allotjant-se a l’Hotel Kaktus i dinant a la guingueta Nui Beach, també ubicats a Calella. Aquest viatge s’ha fet en el marc de la fira Buy Catalunya que organitza l’Agència Catalana de Turisme. Els turoperadors que han visitat Calella són Irish Sporting Tours, provinents d’Irlanda, i Golf Joy Travel, de Suècia.

D’altra banda, en el marc del nou congrés internacional de la bicicleta, CicloBCN21, aquesta setmana tindrà lloc un press trip que visitarà Premià de Dalt, Calella i Santa Susanna, amb parades a La Poma BikePark i al Far de Calella, a més d’una ruta de cicloturisme. L’hotel en el que s’allotjaran els tres participants al viatge és també el Kaktus i tastaran els menús de la guingueta Nui Beach i de l’Hotel Mar Mediterrània de Santa Susanna.

Tant els fam trips com els press trips permeten a les persones que els gaudeixen conèixer de primera mà un territori, fer-se una idea del tipus d’allotjament i tastar la gastronomia, alhora que participen en activitats. Això els permet, després, poder recomanar el viatge als clients en el cas dels turoperadors o poder-ho explicar amb més propietat en el cas de la premsa.

Comparteix