El Consorci de Promoció Turística publicita el Maresme a la fira Expovacaciones de Bilbao

divendres 1 octubre 2021

El Consorci de Promoció Turística publicita el Maresme a la fira Expovacaciones de Bilbao

L’objectiu és posicionar la marca Costa de Barcelona Maresme entre els visitants del nord de l’Estat com una destinació turística de proximitat i amb una àmplia oferta cultural, gastronòmica i esportiva.

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme dona a conèixer la comarca a la fira Expovacaciones, que se celebra a Bilbao de l’1 al 3 d’octubre. El Maresme participa dins l’estand de la Diputació de Barcelona juntament amb Calella i Malgrat de Mar i amb més de 160 firmes d’arreu de l’Estat i països propers com Portugal o el Marroc.

L’objectiu de la marca Costa de Barcelona Maresme és posicionar-se entre els visitants del nord com a turisme de proximitat que ofereix tot el que es pugui desitjar estant de vacances: des dels millors hotels i restaurants a activitats complementàries de caire cultural, esportiu i d’oci per fer més agradable i enriquidora l’estada als visitants.

En darreres edicions, l’estand del Maresme ha tingut una gran acollida per part dels assistents, que s’han mostrat interessats en activitats de valor afegit com les rutes de senderisme o l’oferta familiar. Darrerament, també ha crescut l’interès pel cicloturisme.

Durant els tres dies de la fira turística se celebren ponències relacionades precisament amb el turisme esportiu: el dia 1 se centra en els esdeveniments i campaments de surf, el segon dia giren entorn a les carreres o trails i la tercera jornada es dedica a les carreres de ciclisme, un àmbit en el que la comarca hi destaca amb esdeveniments com la Volta ciclista a Catalunya, el Bike Festival Santa Susanna o el triatló Ironman.

El certamen està obert a tothom que vulgui conèixer les últimes tendències i experiències en viatges, a més d’innovadores alternatives d’oci i temps lliure. El visita el públic general que vol buscar idees per les pròximes vacances però també els professionals del turisme en actiu. Per tant, esdevé un punt important de contactes entre destinacions però també de promoció directa amb el client.
 

Comparteix