En marxa la campanya de publicitat i màrqueting de difusió turística ‘Som de mar i de munt’

divendres 31 juliol 2020

En marxa la campanya de publicitat i màrqueting de difusió turística ‘Som de mar i de munt’

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme impulsa amb força, aquests dies, una ambiciosa campanya per mostrar als visitants els atractius i potencials de la comarca

En el marc d’una situació atípica amb força impacte pel sector turístic per la crisi causada pel coronavirus, la campanya ‘Som de mar i de munt’ té com a objectiu arribar al màxim de possibles visitants. I també mostrar-los el Maresme, amb els seus municipis de mar i de muntanya i tots els seus recursos i possibilitats, que van des de l’hostaleria i la restauració fins als equipaments, el patrimoni històric i arqueològic, el descobriment del medi natural o les activitats culturals, esportives i lúdiques de tota mena.

‘Som de mar i de munt’ planteja una campanya de publicitat i màrqueting en diversos àmbits territorials, a partir dels mitjans de comunicació. Precisament, una de les accions destacades ha estat fer un vídeo publicitari que compta amb la veu de l’actor mataroní Roger Pera i que es difon per mitjans televisus, radiofònics i digitals.

La campanya s’està desenvolupant de manera progressiva i segons les circumstàncies puntuals del context en el qual estem, en l’àmbit metropolità, Catalunya i Espanya - sud de França. En concret ja, en mitjans d’àmbit català com TV3, Catalunya Ràdio, RAC1 i La Vanguardia; així com de més sectorials del territori i en estacions de tren i autobusos, entre d’altres.

“Hem preparat una campanya molt ambiciosa perquè volem donar a conèixer els atractius del Maresme, convidant als visitants a conèixer el territori i totes les seves riqueses i potencials. Aquest any, degut a la situació que estem vivint, és més necessari que mai i per això hem volgut fer també un esforç i un salt qualitatiu en la projecció de la comarca”, assegura el president del Consorci, Joaquim Arnó.

Comparteix