El Maresme és la comarca de la demarcació de Barcelona amb més punts d’informació turística reconeguts

dijous 21 Desembre 2017

El Maresme és la comarca de la demarcació de Barcelona amb més punts d’informació turística reconeguts

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha lliurat aquest 20 de desembre les plaques i dispensadors a 60 empreses i entitats del Maresme que ja són punts d’informació. Aquests distintius reconeixen la bona feina feta pels establiments de la comarca quant a atenció i tracte dels visitants i turistes.

La comarca del Maresme ha donat aquesta setmana una passa més en la seva aposta per consolidar una xarxa de serveis turístics que ofereixin la millor qualitat als turistes, visitants i veïns. La Casa Coll i Regàs de Mataró ha acollit aquest dimecres l’acte de lliurament de plaques i dispensadors a les 60 empreses i entitats públiques del Maresme que han esdevingut punts d’informació turística en el marc del programa que impulsa la Diputació de Barcelona amb l’objectiu que les comarques de la demarcació puguin oferir un servei d'atenció més complet al visitant.

En l’acte d’entrega d’aquests reconeixements hi han participat la gerent de la Fundació Iluro, Marta Ibarz, i el president del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, Joaquim Arnó. En la seva intervenció, Arnó ha destacat que amb la posada en marxa d’aquest pla ‘s’està reconeixement la bona feina que molts agents turístics han fet per millorar la qualitat de l’atenció al visitant del Maresme’. També ha remarcat que el ‘Maresme ha esdevingut la comarca catalana de l’àrea de Barcelona amb més punts d’informació turística reconeguts’, una eina que, assegura, ‘serà complementària de cara a assolir grans reptes de futur de la comarca, com la creació de les rutes i senders turístics del Maresme que es vol implementar amb els fons Feder’.

El Programa Punts d’Informació Turística de la Diputació de Barcelona és un projecte destinat a entitats públiques i equipaments i serveis turístics privats perquè aquests, al marge de la seva activitat habitual, ofereixin els serveis d’informació, difusió i atenció turística, i disposin de les eines per informar, orientar i acompanyar el visitant durant la seva estada. Aquest 2017 ha estat el segon any que el Maresme participa en aquest projecte. 

Comparteix